سفارش تبلیغ
صبا ویژن

راهدار

آهنگ جدید مهدی احمدوند به نام «عشق من آتیش پاره آره چشای تو آتیش

    نظر

متن آهنگ مهدی احمدوند آتیش پاره

نازنین هم زبون من نازنین مهربون من

 

نازنین بى رنگ و ریا از پیشم جایى نریا

 

نازنین ابرو کمون امون از چشمات امون

 

هى منو با آشتى و قهر اینور و اونور نکشون

 

آخرش از دست تو مجنون میشم این خط این نشون

 

از اون دیدار اول دل منو بردی

 

زیادی قشنگى حق همه رو که خوردی

 

انقده چشات قشنگه که میشه براش مرد

 

گلى که برات گرفتم تورو دیدو پژمرد

 

من که پسندیدمت از اون دورا دیدمت

 

یواشکى خندیدنت وای منو کشته

 

ماه پیشونى هم زبون ابرو کمون مهربون

 

رد میشى از کوچمون عطر تو منو کشته

 

میتونه میتونه آب بشه ماه تو چشم تو

 

میتونه دیوونه شه یه دنیا دل از عشق تو

 

میتونى میتونى ببینى توی آینه خورشیدو

 

میشه تو چشمای تو … شب و چشیدو

 

این دل تنگ و تنها دنبالته تو اما

 

میگن نه خبر نداری اینم برام شده معما

 

دنبالتم تو اما در میری هى تو از ما

 

دنبال چى میگیردی اینم برام شده معما

 

عشق من آتیش پاره آره چشای تو آتیش داره

 

چشم تو بوره یکمى هم گربه ای قاطیش داره

 

واسهچشمای تو اصلا میشه گفت صدتا غزل

 

میشه ریخت زیرپای تو گل سرخ بغل بغل

 

وای نازی شیطون بلا موهاتم رنگ طلا

 

چى آورد چشمای تو سر من

 

میتونه میتونه آب بشه ماه تو چشم تو

 

میتونه دیوونه شه یه دنیا دل از عشق تو

 

میتونى میتونى ببینى توی آینه خورشیدو

 

میشه تو چشمای تو … شب و چشیدو

https://musicdel.ir/single-tracks/316491/